AdBrook
to platforma, dzięki której czerpiesz zysk z wykupionego pakietu
reklamowego (adpack’u). Wszyscy, którzy chcieliby poznać
możliwości programu, powinni otworzyć stronę adbrook.com lub
wykorzystać link referencyjny od osoby polecającej. Aby się
zarejestrować, należy wejść w zakładkę REJESTRACJA i wypełnić
formularz zawierający podstawowe informacje: imię, nazwisko, adres
e-mail, nazwę użytkownika, hasło i opcjonalnie nazwę użytkownika
polecającego. Następie wystarczy kliknąć link potwierdzający,
który otrzymasz na skrzynkę e-mail, by aktywować własny profil na
AdBrook.
Po
zalogowaniu, warto zapoznać się ze wszystkimi funkcjami, z których
w przyszłości będziesz korzystać. W panelu użytkownika dostajesz
do dyspozycji m.in. pola MOJE KONTO, MÓJ PORTFEL, PAKIET REKLAMOWY,
OGLĄDAJ REKLAMY. Zarabianie zaczynasz od inwestycji w pakiety
reklamowe. Aby je kupić, powinieneś założyć konto na procesorach
płatniczych (np. Solid Trust Pay lub Payza), za pomocą których
będziesz przeprowadzać operacje finansowe. Dodanie kont do panelu
użytkownika w AdBrook przeprowadzasz w polu MOJE KONTO. Po
dołączeniu jednego lub kilku procesorów, musisz zasilić profil
kwotą potrzebną na wykup depozytu, czyli pakietu reklamowego.
Aby przelać pieniądze
wchodzisz w zakładkę MÓJ PORTFEL, a po kliknięciu w pole DODAJ
PIENIĄDZE, określasz kwotę i procesor płatniczy. Już po chwili
na koncie pojawią się środki, które możesz zainwestować. Zakupu
adpack’ów dokonujesz w zakładce PAKIETY REKLAMOWE w polu KUP
PAKIET. Przykładowo, za 10$ kupisz jedną paczkę, za 20$ dwie i tak
dalej. Od teraz adpack zaczyna pracować na Twój zysk, co możesz
śledzić na liczniku wyświetlającym się na profilu. Pakiety dają
Ci też możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowej na rzecz
stron internetowych lub firm. Gdy paczka osiągnie 150%, wygasa, a Ty
możesz podzielić pieniądze. Program wymaga przeznaczenia
przynajmniej 20% na zakup kolejnych paczek. Resztę możesz przelać
na konto w procesorze płatniczym lub wykorzystać na reinwestycję.
Warunkiem do wypłaty pieniędzy jest obejrzenie 10 reklam.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz